Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatel e-shopu:
HimaSalt s.r.o.
IČO: 22316744
Sídlo: Na Lánech 1216/22, 736 01 Havířov
E-mail: info@himasalt.cz
Telefon: +420 123 456 789
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném [doplnit název soudu]
Nejsme plátci DPH

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu HimaSalt s.r.o. a zákazníkem, který prostřednictvím tohoto e-shopu uzavírá kupní smlouvu.

Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky ze strany prodávajícího – e-mailem nebo automatickým potvrzením systému.

Vyhrazujeme si právo na opravu zjevných chyb v cenách nebo popisu zboží. V takovém případě bude zákazník neprodleně informován a objednávka upravena pouze po jeho souhlasu.

2. Ceny a platby

Ceny produktů jsou konečné a nejsou navýšeny o DPH, protože provozovatel není plátcem DPH.

Zákazník může zvolit z následujících platebních metod:
- Převod na bankovní účet
- Dobírka (platba při převzetí)
- Online platba prostřednictvím platební brány GoPay
 - včetně Apple Pay, Google Pay a běžných platebních karet

3. Doprava

Zboží doručujeme prostřednictvím:
- Zásilkovna – výdejní místa
- PPL – doručení na adresu

Zboží odesíláme do 24 hodin od přijetí objednávky (nebo platby u převodu). Doručení obvykle do 2–3 pracovních dnů.

V případě vyprodání zboží si vyhrazujeme právo objednávku po dohodě se zákazníkem upravit nebo zrušit.

4. Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Výjimka – kosmetika a hygiena:
Zboží podléhající hygienickému režimu (např. koupelová sůl) nelze vrátit, pokud bylo otevřeno nebo porušeno jeho originální balení.
Výjimkou je pouze prokazatelná vada výrobku.

Neotevřené zboží může zákazník vrátit po domluvě e-mailem. Peníze budou vráceny do 14 dnů od doručení zpět na adresu firmy.

5. Reklamace a záruka

Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Reklamace se uplatňuje e-mailem na info@himasalt.cz.
Zákazník zašle reklamované zboží spolu s popisem vady a kopií dokladu o koupi.

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od přijetí.

6. Ochrana osobních údajů

Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v sekci Zásady ochrany osobních údajů (GDPR).
Vaše data zpracováváme výhradně za účelem vyřízení objednávek, neposkytujeme je třetím stranám s výjimkou dopravců a platební brány.

7. Mimosoudní řešení sporů

Kupující má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Obchodní podmínky jsou platné od 01.10.2025.